Lipeste-mi Doamne sufletul de Tine - Acorduri


   C                    F          C
1. Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
F                               C
mai mult ca floarea veșnică de stânci,
C               F             C
să uit de ani, de lume și de mine
F                G           C
privind adânc în ochii Tăi adânci.

    Am                   G   F       C
R: Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
Am                  G   F       G
din visul meu să nu mă mai deștept,
Am                 G F       C
să simt și slava zărilor senine
  F          G               C
și inima de om ce-Ți bate-n piept.

2. Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
ca pe-un levit de altarul său divin,
să n-am nici plug în văi, nici holde pline,
ci Tu să-mi fii și pâine-n veci și vin.

3. Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
ca pe-o ființă smulsă de la greu;
ridică-mă din valea de suspine
și ascunde-mă cu Tine-n Dumnezeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu