Traiasca Domnul (Nu pot uita vreodata) - Acorduri



     a                                                                d
1. Nu pot uita vreodată  Iubirea arătată de Isus;
                                                                                          a
M-a-mbrăcat în haine albe  A pus pe mine podoabele din cer!
El mi-a dat haină de Nuntă  Ce privirea o încântă orişicui
Şi în mine, a pus o taină:  E iubirea arătată omului!

                        d
R:/:Trăiască Domnul,
                            a
El este Stânca mea
      E                  a
În care mă încred!
Trăiască Domnul,
El este Stânca mea şi Cetăţuia mea! :/

2. Şi viaţa când va trece,  Nu vreau să-mi fie rece inima,
Că vreau să-I cânt iubirea  La Cel ce nemurirea-n dar mi-a dat!
Dumnezeu îmi dă tărie  Să Îi cânt cu bucurie numai Lui,
În necaz şi clipe grele,  Îmi trimite mângâiere, Harul Lui!

3. Iar când cei răi, pe urme,  Doreau să-mi ia viaţa, am zărit
O Cetate de scăpare,  Ajutor şi alinare, la necaz...
Din groapa cea adâncă  M-a pus să stau pe Stâncă mâna Lui
Şi în turnul de scăpare  Fericit, cânt o cântare Domnului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu