Am pacatuit - Ramona Condor - Acorduri

   e                        C      G  e
Am p
ăcătuit  împotriva ta
e         D              e
Iat
ă-mă, iartă-mă
e                                                    C   G    e
Nu
îmi  ține-n seamă, Doamne vina mea
e         D              e                 a              e
Iart
ă-mă, iartă-mă, Iartă-mă iartă-mă

            e                            a
            Oricat a
ş cauta, pace-n lumea rea
            G                e
            Nu o voi afla
            e                                          a
            Doamne tu esti tot ce vreau in viata mea
                D           a    e
            Spala-mi inima

Ispite si-ncercari, vin peste viata mea,
Tu-mi esti adapost.
Promisiunea Ta nu o voi uita,
Caci mangaiere imi vei da.

Cred in puterea Ta, ce ma va ridica
Si-atunci cand crucea-I grea
Cuvantul ce-L rostesti, e viata-n veci de veci,
Lumina pe cararea mea

            Rosteste un cuvant si fa din viata mea,
            O lauda pentru gloria Ta.
            Ce minunat lucrat-ai cu fiinta mea,
            Cat voi trai Te-oi lauda.
            Si-Ti voi canta din toata inima.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu