De-ar fi sa vii de craciun - Acorduri


Dm               Bb              C                Dm
Lumini strălucind Ecou de colind Este iar sărbătoare
Dm               Bb                C              F
Baloane și flori in zeci de culori Clopoței argintii
Dm           Bb             C                     Dm
Cadoul expus Vitrine de lux Mii de lămpi sclipitoare
Dm               Bb            C               F
Oferte-n pachet Refren de suet Globuri și jucării

             Gm                        Am
B: Dar mă întreb în toate astea Care-i locul Tău, Isus ?
               Gm                   Am
Mi-e tot mai greu să Te aflu. Unde oare Te-au dus ?


   Dm                      C  Bb              F
R: De-ar fi să vii de Crăciun În lume încă o dată
Dm                
Cum oare Te vom primi
C                    Bb                    F
Te-am trimite într-o iesle sau pe tron în palat
Dm                   C  Bb                F
Câți oameni se vor opri Din goana lor ciudată
Dm                       C                      Bb
Să-Ţi spună: "Bine ai venit" și să-Ţi dea închinare
           F
Copil Împărat.

Stele de-argint Oraș poleit Mii de pasi prin zăpadă
Beteală și braz Lumini în obraji Dar în inimi noroi
Altarul e gol Sunt reduceri la Mall Moș Crăciun e pe stradă
În suflet mi-e frig Și-mi vine să strig:
"Ce se întâmplă cu noi ?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu