Bunatatea Ta - Adriana Stoica - Acorduri

Em
Tu
 îmi eşti lumina vie 
     D              B7 
Pe
 cărărea întunecoasă , 
       Em 
Tu
 îmi eşti călăuză 
        D               Em
C
ând pe drumul meu e ceaţă . 


                            Am 
/:Bun
ătatea Ta e-atât de minunată 
D                         B7 
M
âna Ta mă ocroteşte pas cu pas, 
     Em                      Am 
M
ă iubeşti cu o iubire adevărată 
B7                     Em 
Tu
 eşti tot ce mi-a rămas:/ . 

Tu
 îmi eşti alinarea când 
Mi-e
 sufletul zdrobit, 
Tu
 îmi eşti a mea salvare , 
C
ând de boală sunt lovit . 

Tu
 îmi eşti Izvorul rece 
C
ând mi-e sufletul însetat, 
Tu
 îmi eşti pâinea caldă, 
Şi de Tine săturat.

Tu imi esti bucurie
In viata ce-o traiesc
Tu imi esti fericire
Tu esti Printul meu Ceresc
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu