Cand furtuni in viata vin - Andreea si Andrei Mois - Acorduri

G     
Când furtuni în viață vin pe acest pământ străin
            D                                   G
Domne bun, ține-ți mâna asupra mea

G
Doamne ție mă predeau și-a mea inima ți-o dau

             D                                  G
Domne bun, ține-ți mâna asupra mea



            C                   D              C                 G
/:Când drumul vieții e greu iar crucea mi se pare grea

C                       a                D
Atunci cu gândul la Calvar eu las povara mea

G
Diavolul în nici o zi de necaz nu m-ar scuti

             D                                  G
Domne bun, ține-ți mâna asupra mea



Când dușmani în cale-mi ies iar eu nu am de ales

Domne bun, ține-ți mâna asupra mea
Pe genunchi în ruga-ți cer să m-ajuți Tu către cer
Domne bun, ține-ti mâna asupra mea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu