Imi va ramane in memorie-o zi - Speranta si prietenii - Acorduri

D                                                     A
Îmi va rămâne-n memorie-o zi Când s-a schimbat viaţa mea
e                            A                  D
Ziua aceea mereu o voi ştii Semnul iubirii e-n ea
D                                              G
Prieten bun, minunat, iubitor, Dorul mi l-a împlinit
e            A      D      b         A                  D
Vesel voi spune măreaţa minune. Cum Domnul meu m-a mântuit


Refren:
     D      b         e         A    D
Glorii din ceruri in mine s-au revarsat
 D         b     e       A    D
Când la Calvar Isus m-a vindecat
       e           G                   D(A)
Povara mi s-a dus prin harul lui Isus
  D         b      e         A    D
Glorii din cer în mine s-au revărsat. :/

Domnul sigiliul pe inimă-a pus Fiu în familia Sa
Sunt curăţit de păcat prin Isus O, cât e de bine aşa!
În clipa când eu la El am venit Ca un sărman păcătos
Har mi-a dat mare Schimbând a mea stare
Prin Domnul meu Isus Hristos

Azi am o nouă nădejde de sus Ştiu că sunt asigurat
Sunt în cer moştenitor cu Isus O, cât e de minunat!
Toate le am din acea scumpă zi Când m-am smerit şi-am crezut
Am nestemate, comori minunate Ce ochii nicicând n-au văzut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu