M-ai regasit - Emma si Cristi Repede - Acorduri

C                 F             C
M-ai regasit cand eu pierdut in mine
         
F        Dm         G
Ma rastigneam pe altarele de lut
          
F                C
Cand prabusit zaceam a neputinta
               
G           C    C7
Cand faptele tarana m-au facut!


                
Am      F          C
    /:Tu m-ai cules din pulbere cu Harul
               
G         F            C   C7    
      Ca sa ma-mbraci cu Dragostea dintai
                  
Am     F           C
      Si mi-ai soptit Tu esti Margaritarul
                       
G         C
      In dragostea mea pururi sa ramai:/

Azi eu alerg tot mai grabit pe cale
Sa ajung acolo sus la dreapta Ta
Sa trec prin poarta biruintei cale
Prin poarta ce se cheama Golgota

Refren:

Si daca adesea cad sub greul crucii
Si ma pandesc ispitele-n ascuns
Si-atuncea multumiri Ti-aduc Isuse
Caci Harul Tau imi este indeajuns


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu