Pace - Alina Havrisciuc - Acorduri

G               D                             C
Pace vino te asterne peste sufletu-mi te cerne
          G                     D
Linistea tu sa-mi aduci
G                       D
Pace revarsa Doamne peste noi
          C                                                           D
Vino zarile-mi senina umplele de har si bine


           G       D                               C
          Pace pace pace da-mi o Doamne
           G         D                                 C
          Pace pace pace o caut de-atata Doamne
            G                           D        C                                 D(G)
          Vino viata-mi fericeste dorul dupa Tine creste

Pace vino te asterne peste sufletu-mi te cerne
Linistea tu sa-mi aduci
Doamne Tu lumineaza fiinta mea
Deschide-mi inima si gandul ca in pace sa traiesc




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu