Sunt calator in aceasta lume - Acorduri

G                                     C        G 
Sunt călător in această lume şi-am un ţel arzător
    
C            G          D         G 
Să ajung in cer acasă la al meu Mântuitor
G                                             C          G 
Vreau să îi mulţumesc de-a pururi vreau să-i cânt ne-încetat
        
C           G            D         G 
Că mi-a dat o viaţă nouă chiar de nu am meritat



Refren: 
        C                     G 
Doamne vino mai curând să ne iei de pe pământ 
      
D         D7       D 
Te chemăm a Ta mireasă să vii să ne duci acasă 
  
    C                   G 
Ţara noastră nu-i aici e acolo în Paradis 
    
D                      G     
La locul pe care Tu l-ai pregătit

Pe cărarea către ceruri adesea am întâmpinat 
Încercări şi bariere dar de toate m-ai scăpat 
Mâna Ta e mereu întinsă peste acel ce-i vegheator 
Peste cei care te-aşteaptă Isus cu mult dor

Ştiu vremea e aproape când pe nori vei apărea
Să-Ţi răpeşti la cer mireasa pentru împărăţia Ta 
Doamne ajută-ne şi nouă să rămânem pe calea Ta 
Să nu ne întinăm cu lumea chiar de viaţa ne-ar costa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu