Vad ca timpul zboara foarte iute - Ramona Condor - Acorduri

d                                                A
Vad ca timpul zboara foarte iute
 d                                               A
Stiu ca poate maine n-a mai fi
g                                     d/C/Bb
Si daca in zori Isus revine
A                       d
Am sa plec cu el in vesnicii


                d                                   g
            O ce mare fi-va bucuria
                C                                               F
            Cand L-oiintalni pe-al meu Isus
                       Bb                                  g                   
            Eu astept cu-atata nerabdara
                 A                                       d
            Clipa cand voi fi in vesnicii

As dori sa vad Ierusalimul
Iar in poarta mirele iubit
Imi va spune ca acela-I locul
Care pentru min l-a pregatit
            Doamne eu te rog pentru aceia
            Ce Te cheama din necaz si plans
            Spune doar o vorba-n asta vreme
            Pace sa le-aduca al Tau Cuvant
Astai cat mai este timp alege
Calea ta si rostul vietii-ntregi
Cum al tau sfarsit il vei petrece
Plansul sau splendorile ceresti
            Iata ca-n curand Isus revine
            Eu te-ntreb esti oare pregatit
            El este si Alfa si Omega
            El e inceput El e sfarsit
El va sterge-atunci intr-o clipita
Orice lacrima sau orice plans
Moarte n-a mai exista atuncea
Numai bucurie in Isus


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu