Chiar daca as vorbi in limbi omenesti

     b
1. Chiar dacă aș vorbi în limbi omenești,
     f#                                 b
Și chiar dac-aș avea daruri multe,
b
Și chiar dacă aș ști taine îngerești,
       f#                               b
Și credința mea să mute munții!
   b                                   A
/:Dar dacă eu nu am dragoste,
 e             b
Nu sunt nimic!:/


       D                   G                A             D
R: Dragostea crede tot, Dragostea suferă totul,
           b             e             A                  D
Dragostea rabdă tot, În Hristos, în Dumnezeu!
D                         G               A              D
Dragostea nu va pieri, Dragostea va fi în veci,
             b                e            A               D
Ea e-un loc curat și sfânt, Ea e tot ce tu jerfești!

           b                                         f#
Dragostea e tot ce tu, Poți să-nduri pentru cei dragi,
                 e                                A
Ea-i atunci când tu iubești, Chiar și pe dușmani,
G                 A        D
Dragostea e Dumnezeu!

2. Chiar de mi-aș împărți toată averea,
Pentru hrana celor ce săraci sunt,
Chiar dacă mi-aș da trupul ca să fie ars,
Chinuit și biciuit, o, de aș fi!
/:Dar dacă eu nu am dragoste,
Nu sunt nimic!:/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu