Da-mi putere - Ramona Comdor - Acorduri

G D
Da-mi putere o Isuse 
       C                              G
Sa inaintez mereu pe calea Ta 
        G                 C
In necaz si-n incercare
     G                   A       D
Fii Tu Doamne biruinta mea
                   b                  C 
Tu esti totul pentru mine
Cm          G
Sufletul mi-e mangaiat cand ma-nsotesti
            G                        C
  Viata-ntreaga langa Tine
G D       D7     G
Vrea mereu mereu parinte s-o traiesc


Da-mi  putere Doamne sfinte Pe-ai mei frati mereu sa ii iubesc
Si-n necaz dar si la bine Ajutor si sprijin sa le daruiesc
Un exemplu in traire Viata mea e rodul cel vazut de toti
Si din orice ispitire Si-ncercare Tu poti Doamne sa ma scoti

Da-mi putere drag Isuse  Sa-i indrum pe oameni din jurul meu
Sa-i ajut sa te cunoasca Sa traiasca-n sfintenie tot mereu
Impreuna in iubire Sa te asteptam pe nori ca sa revii
Sa ne duci in a ta slava Sa traim o vesnicie-n bucurii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu