Inima meatanjeste dupa curtile Tale - Acorduri

C            F                     C                    G
Inima mea tânjeşte după curţile Tale
C                 F                   Am                   G  
Sufletul meu suspină după-al Tău locaş
C                F           C                           G
Mi se topesc oasele de dor după Tine
C                       F       Am    G
Iar ochii-mi plâng neîncetat.
C                                  F
Privesc spre locul sfânt
                C                        G
Ca să-ţi văd puterea şi slava
C                             F             Am       G
Chem bunătatea Ta peste viaţa mea
C                    F            C                   G
Aştept în tăcere răspunsul Tău Doamne,
C  F         Am  G
Vino nu-ntârzia.


                                           F                     C
Te voi binecuvânta dar toată viaţa mea
        Am         G                   F           C
Şi în numele Tău voi ridica mâinile
G                               F                    C
Lauda Ta va fi mereu în gura mea
           F            G             C
Te iubesc, o Domnul meu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu