Poti sa plangi tu - Cristian si Cristiana Vaduva - Acorduri

C                        d                                          
Poți să plângi, tu, lume toată,
G                                                    C
Căci de-aseara, Domnul mi-am schimbat.
C                      d
Nu-i mai lumea, nu-i mai banul.
G                               C
Este Isus, al Meu Imparat.

                                F                      C F
//:Căci Domnul poate, eu merg mai departe,
G                                          C
Spre țara unde lacrimi nu mai sunt.
                                F                      C G
De-or vrea dușmanii, pot să-mi ia toți banii,
C                                    G        C
Căci moștenirea mea nu-i pe Pământ.://

2.Cine poate bucuria să mi-oia
Vreodat’ din pieptul meu,
Când El, Domnul, mă-nconjoară,
Fie slăvit în veci numele Său.

3.Bogăția cea mai mare
N-o găsești în bani, nici în hârtii,
Prieten drag, dă-I inima
Și cu Isus, cel mai bogat vei fi.

4.Zi și noapte, vreau să-Ți cânt
De acuma pâna’nveci de veci.,
Doar Tu-ai rămas când mi-a fost greu.
Niciodată, n-aș mai vrea să pleci.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu