Am ales pe Domnul Isus - Acorduri


E                      A              E
Am ales pe Domnul Isus al meu bun Păstor
                        B7        
Cu El sigur voi ajunge sus Învingător
E                        A              E
Sus în cer în nemurire vreau să fiu şi eu
E                         B            E
Sus în cer în strălucire sus cu Dumnezeu.


   E     B7                   A             E
   Un izvor de fericire am găsit în Domnul meu
   E     B7                 E
   Un izvor de apă vie este El
   E       B7                  A            E
   Vino prietene aleargă la izvorul mult dorit
         B7                      A           E
   Este loc şi pentru tine, vino să fii fericit.

Seara când se lasă luna cheamă-L pe Isus
Spune-I Lui în rugăciune tot ce ai de spus
El te-ascultă, Te iubeşte ca pe fiul Său
Şi în dar îţi dă iertarea sufletului tău.

Iar când zorii se arată pe cerul senin
Rugăciunea ţi-o înalţă Domnului divin
Mulţumeşte-I cu iubire, fii încrezător
Singur nicicând nu te lasă, El e-ocrotitor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu