De ce stai mut cand Iti vorbesc? - Acorduri


    C
1. De ce stai mut când îţi vorbesc

Şi nu mă mustri când greşesc,
                          G
De ce mi-e cerul nepătruns,
               C     F          C
De ce de mine Te-ai ascuns,
          G                                C
De ce nu-mi dai, Doamne, răspuns?


         G                F       G
R: O, unde eşti, o, unde eşti?
     G             F             C
De ce nu poţi să mă priveşti?
C                                         G
Ştiu c-am greşit, ştiu că sunt rău,
                     C     F       C
Dar ştiu că-I mare harul Tău.
X2         G                      C

2. De-atâta vreme-s în cuptor,
Ard şi n-am nici un ajutor,
Vrei oare să mă curăţeşti,
Sau poate să mă nimiceşti,
Sau aşa-mi spui că mă iubeşti?

3. Te rog frumos, Stăpânul meu,
Preasfânt şi mare Dumnezeu,
Smerit, plecat, umil, supus,
Vin în Numele lui Isus,
Fă ruga mea s-ajungă sus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu