Dumnezeu e taria mea - Speranta - Acorduri


Em                                    
Când în zare se iveşte solul celui necurat
      C       D  Em
Dumnezeu e tăria mea
  Em  
Când armatele de duhuri cerul au întunecat
 C       D       Em
Dumnezeu e tăria mea
 Am
Când tot iadul stă-n picioare pregătit pentru război
            C                            D      Em
Şi simt că sufletu-mi se zbate prins în cursa grea
 Am      
Mă aplec în rugăciune şi-aştept ajutorul slavei
      C       D  Em
Dumnezeu e tăria mea


                        C       G
              COR:Dumnezeu e tăria mea,
                      D          Em    D  Em
                  Adăpost pentru sufletul meu
                      C          G      
                  Ajutor când povara e grea
                       Am       D  Em
                  Dumnezeu e tăria mea


Dumnezeu are putere ca în cer şi pe pământ
Dumnezeu e tăria mea
Tot ce-n lume se întâmplă este scris şi în cuvânt
Dumnezeu e tăria mea
Încercarea când e mare şi se pare că mă-ngroapă,
Întunericul e gros şi nu mai pot vedea
Plec şi fruntea şi genunchiul dar înalţ spre ceruri duhul
Dumnezeu e scăparea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu