Mai este mult strajer din noapte - Gabriel Gorcea si Prietenii - Acorduri


Am                      
Mai este mult, străjer, din noapte,
         Dm
Din noaptea de-ncercare grea ?
    F                  
Mi-e dor de clipa dimineţii
 E
Că aşteptarea-i tot mai grea.
                          Am
Că aşteptarea-i tot mai grea.


Am                     Dm
Până vin zorii voi aştepta ,
        G          C
Isuse drag venirea Ta;
                              E
Hainele albe vreau să-mi păstrez ,
                         Am
Până-ai să vii am să veghez.

2. Mai este mult, străjer, din noapte ?
Că zorile nu mai sosesc !
Nu vreau să mă prindă somnul,
Pe Mire vreau să-L întâlnesc.

3. Mai este mult străjer din noapte ?
Că sunt atât de obosit !
Nu vreau să stau în neveghere
Când vine Mirele Iubit.

4. Mai este mult străjer din noapte
Să-mi cânt cântarea mea de dor ?
Mai sus de galaxii şi stele ,
Va fi o turmă şi-un Păstor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu