Multumesc de apa dulce - Acorduri


     D                                        A                 D
1. Mulţumesc de apa dulce  De izvor din care beau
 D                          b              A               D
Cer iertare pentru apa  Tulburată făr’ să vreau.

          D
R: /: Doamne, ţine minte numai
 A                      G      D
Ce-am făcut pe placul Tău,
D
Dar nu-ţi mai aduce-aminte
F                               D
De nimic din ce-a fost rău. :/


2. Mulţumesc de pâinea care  M-a hrănit flămând fiind
Cer iertare pentru pâinea  Ce-am călcat-o neştiind.

3. Mulţumesc de rugăciunea  Prinsă înspre cer arzând
Cer iertare rugăciunii  Închinată murmurând.

4. Mulţumesc de ziua plină Folosită spre Hristos
Cer iertare pentru ziua Ce-am pierdut-o făr’ folos.

5. Mulţumesc de tot ce-n viaţă Pentru Domnul am făcut
Cer iertare pentru câte Nu i-am dat şi le-am pierdut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu