Tu esti cel mai minunat - Toflea - Acorduri


c
N-am cuvinte ca sa-ti spun Cat esti Tu Doamne de bun
              A#              G                          c
Te-ai plecat spre mine m-ai mantuit
c      
Mi-ai luat povara grea Ai dus-o la Golgota
               A#                    G         c
Si mi-ai dat in schimb pacea Ta


                            A#                      D#              A#
Tu esti cel mai minunat Esti al lumii imparat
           c               A#       D#     G       c
De aceea eu Iti cant Slava neincetat
c                   A#                  D#           A#
Dai lumina zorilor Stralucire stelelor
c                           A#                    D#          G           c
Nimeni in lume nu-i ca Tine Puternic Dumnezeu

Fericit eu am sa-Ti cant Cat voi trai pe pamant
De iubirea ce mi-ai aratat
Niciodata singur nu-s Sunt pe bratul Tau Isus
M-ai luat pe veci in mana Ta

Isuse inaintea Ta Imi aduc azi inima
Fa de-acum ce vrei Doamne cu ea
Esti izbavitorul meu Unic fiu de Dumnezeu
Tie vreau sa-Ti cant Doamne mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu