Nu pot uita - Messis - Acorduri


E                                C#m
Gandul meu sus la cruce se indreapta
                  D          C#m          f#
Spre-acel loc unde sange a curs
         D                               C#m
Imi inalt azi privirea spre cruce
            E                                        f#
Ca sa vad pe-al meu Domn rastignit
   D      A                           b            E
Vad si azi cum Acel fara vina E lovit!

f#             D                               E
Nu pot uita cum pe crucea grea
                            f#
Mureai pentru mine, dureri si suspine

                       D                               E
Adanc sufereai si-atunci ma iubeai
            C#m f#
Tu, pe mine.

Ostenit duce crucea spre Golgota
Al meu Domn varsa lacrimi parasit
Ca un miel poarta a mea povara
Fara glas chiar si cand e lovit
In smerenie deschis-a El calea
Fii slavit!

D                              E                    f#
Atat de mult m-ai iubit, viata Ti-ai dat

Pentru mine-ai murit
   D                  E                               f#
Atunci ma iubeai, pentru mine mureai
                      D
Mi-ai iertat vina grea
               E                           f#
Nu pot uita, ai spalat vina mea
                             D
Ai ascultat ruga mea
                       E                       f#
Esti Domnul meu, nadejdea mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu