As vrea sa numar clipele (Dar ce voi spune) - Catalin si Ramona Lup - Acorduri

d                 a            Bb           F
Aş vrea să număr clipele, dar timpul trece-n grabă
d               a            Bb
Minute ce-au trecut, le-am irosit
d                   a                Bb           F
Am spus că sunt al Lui Hristos, dar Domnul înc-aşteaptă
d                 a        Bb
Să fiu al Lui cu totul dăruit
    a             Bb               F                C
Şi câte, Doamne, nu Ţi-am spus Şi câte nu Ţi-am promis


F                 C
Dar ce voi spune când pe nori
d               Bb        F
Tu vei veni în slavă învelit
            C     Bb
Am fost un laş şi am fugit
F               C
Mereu m-ai binecuvântat,
d                  Bb         F
şi totuşi doar la mine m-am gândit
            C           Bb
Şi Te-am uitat, şi m-am ferit


O lume-ntreagă zace-n chin tânjind după speranţă
Dar cine oare le-o va oferi?
Cum pot să stau nepăsător când eu am primit viaţă
Când alţii mor, cum pot fi fericit?
Tu ne iubeşti la fel pe toţi La cruce ai dovedit

Aş vrea să-mi spui când vei veni
Că am făcut ce-a trebuit să fac
O, Doamne, vreau să-Ţi fiu pe plac


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu