Ca femeia cananeancă din Scripturi - Puiu Chibici - Acorduri


    G                                                    Am 
1. Ca femeia cananeancă din Scripturi
              D                                 C      G 
S-adunăm am vrea și noi fărâmituri.
                   G                                             C 
Chiar și-atât de am primi, ne-am sătura,
                    D                                       G 
Căci e-un har să fim, Isus, la masa Ta!

                    G                      D 
/: Spune, Doamne, un cuvânt
                  C                        G 
Azi, prin Duhul Tău cel Sfânt
            C        D   G 
Și ne vom înviora,
 G                                  D 
Căci Tu încă faci minuni
                  C                   G 
Și-orice boli sau slăbiciuni
                C       D               G 
Le mai poți, Isuse, vindeca! : /


2. Să-Ți atingem poala hainei de-am putea,
 De-alte leacuri trebuință n-am avea! 
Totuși, prin credința-n Tine îndrăznim 
Și la tronul îndurării iar venim.

3. Scăldătoarea este plină de bolnavi 
Șchiopi și orbi, și-atâtea sute de sărmani, 
Doar o clipă apa de ai tulbura, 
Am vedea cu toți ce mare-i slava Ta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu