Ce dar maret e Isus, Salvatorul - Acorduri


     C                          F                       C                  Am       G
1. Ce dar maret e Isus, Salvatorul E tot ce poate cerul sa imi dea
  C                       F                        C             G              C
E bucurie si neprihanire E-o dragoste ce-mi umple inima
    F                                       C                 F           C                    G
/:Speranta mea e doar in Domnul Isus Viata mea-i legata doar de El
 C          Dm               C                  F                G                                     C
Pot sa spun ca Isus pace-n dar mi-a adus Tot ce sunt, sunt prin Harul Sau:/

2. Chiar daca noaptea-n jurul meu se lasa Isus va fi mereu de partea mea
In slabiciuni puterea Lui se-arata Prin El traiesc, e bucuria mea
/:El e Pastorul bun ce ma pazeste Chiar de-ar fi sa trec prin vai adanci
Nu ma tem, stiu ca El nu ma va parasi Tot ce sunt, sunt prin Harul Sau:/

3. Eu nu ma tem, destinul meu il tine Stiu ca-s iertat, El pretul la platit
El a murit pe cruce pentru mine Si-a inviat din morti a treia zi
/:El a murit ca eu sa am viata Azi traiesc, prin Har sunt mantuit
Pot acum sa declar: ‘Liber sunt in Hristos’ Tot ce sunt, sunt prin Harul Sau:/

4. Cu tot ce am il voi urma pe Isus El mi-a promis ca ma va duce-n cer
Si zi de zi ma va-ntari, stiu bine Pan’ voi ajunge-n fata tronului
/: Credinta mea in Domnul va ramane Toata gloria e doar a Lui
Cand se va termina alergarea voi striga: ‘Sunt al Tau, Ti-apartin pe veci’ :/

Cand se va termina alergarea voi striga: ‘Sunt al Tau, Ti-apartin pe veci’


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu