Cu Dumnezeu eu voi merge înainte (Da eu iubesc cantarea) - Adriana Stoica - Acorduri


      d                                                       A
1. Cu Dumnezeu eu voi merge înainte
                                            d
Prin harul Lui voi fi biruitor
                    G                            A
Şi-I voi cânta din inimă cântarea
                                                 d
Ce-nalță pe al meu mântuitor

     d
R: Dar eu iubesc cântarea
                                                G                  A
Ce alungă întristarea şi-o voi cânta mereu
G           
Cântaţi şi voi cu mine o cântare de mărire
A                              d
Glorie lui Dumnezeu!

2. Cu Dumnezeu eu voi merge înainte Chiar dacă drumul e anevoios
Și voi canta cântarea biruinței Căci lângă mine e Isus Hristos

3. Cu Dumnezeu eu voi merge înainte Spre Țara unde lacrimi nu mai sunt
Acolo vom cânta cu toți cântarea Ce niciodata nu s-a auzit

4. Cu Dumnezeu eu voi merge înainte Mai e puţin şi vine iar Isus
Pe malul celălalt e veşnicia Un pas cu El şi-aproape am ajuns

5. Cu Dumnezeu eu voi merge înainte Şi voi privi spre jertfa lui Isus
Ne-a dăruit chiar El o viaţă nouă Călătoresc spre Ţara cea de sus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu