De ce suntem ichisi - Speranta - Acorduri


d                                                C
De ce suntem închişi, când este libertate
      Bb                                        a
De ce suntem zgârciţi, când le avem pe toate
       g                                     d
De ce ne împărţim, când suntem împreună
       E                                    A                     d
De ce nu ne iubim, când Domnul ne adună
                g                               d
/: Mi-e dor de partaşia cu fraţii ce-am avut
           A                                            d/D
Mi-e dor să simt fiorii ca la început
            g                                            d
Mi-e dor de tot ce-i sfânt, mi-e dor de ce-i curat
       A                                          d
De ce-i dumnezeiesc şi adevărat :/

De ce ne dezbinam în trupul lui Cristos
De ce lovim cu piatra în cel căzut de jos
De ce nu mai simţim cu cel de lângă noi
De ce iubirea scade şi suntem tot mai goi
Mi-e dor de cântarea cântata cu har
Mi-e dor de rugăciunea plină de jar
Mi-e dor de Tine, Doamne, mi-e dor de veşnicii
Mi-e dor să-Ţi aud glasul când vei veni
De ce nu renunţăm la forme şi tradiţii
De ce nu mai slujim şi vrem doar funcţii
De ce ne credem sfinţi, care mai de care
De ce vopsim rugina chiar şi-n adunare
Mila şi indurarea Doamne o chemăm
Iartă-ne pe toti te rugăm
Dă-ne o haina noua şi o inima aleasă
Să cinăm apoi cu Tine la masă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu