Din Tine am venit Iubire - Acorduri




d                                g d
Din Tine am venit, Iubire
      g            Bb                     A
Si tot spre Tine merg mereu;
              d           g  d
Frumusete si desavarsire
                       A                 d
Doar Tu dai sufletului meu.

              g               d
/: O, Iubire, o, Iubire!
          C                       F
Har etern venit de sus!
             g               d
Mantuire, mantuire,
                A                   d
Prin Golgota ne-ai adus! :/

Desi intruna esti cu mine
Si necurmat ma fericesti,
Ma arde dorul dupa Tine
Sa Te patrund mai mult cum esti.

Fa-mi clipele vietii mele
Izvoare proaspete de har,
Ca sa tasnesti doar Tu, din ele,
Imbelsugat pe-orice hotar.

Din Tine am venit, Iubire
Si merg spre Tine necurmat
Ca-n binecuvantata-Ti fire
E Dumnezeu cu-adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu