Doamne vreau sa Te slujesc - Acorduri


      G                       D
Când nu Te cunoșteam Tu m-ai chemat
      C                D
Cu dragoste m-ai ridicat
      G                        D
Prin jertfa Ta Isus am fost sfințit
      C                   D
Ce haine noi ne-ai dăruit

Ref:
      G                               D
  Doamne vreau să Te slujesc cât voi trăi
        e                      C     D
  Drumul Tău să îl urmez în fiecare zi
        G                          D
  Pana-n ziua cand la cer ma vei chema
      C              D          G
  Sunt aici Isus la dispoziția Ta

Părinte mare har mi-ai dăruit
Ca să-Ți slujesc Domn infinit
Eu doar un simplu om neînsemnat
Tu Domn al vieții împărat

Cu tot ce am Isus mă dăruiesc
Mireasma Ta s-o răspândesc
Trăim mereu cu zel al Tău Cuvânt
Înaintând pe drumul sfânt

D      A             E  D       A        E
Și prigoniri de vor veni, și încercat voi fi
D        A         F#m         E
Iar lângă Tine credincios să rămân
           D              E  D/E/A
Pân' la sfârșit, pân' la sfârșit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu