Eu mă încred în Domnul meu - Speranta - Acorduri


     d                            A            d
1. Eu mă încred în Domnul meu
C              F        C  F
Prin orişice furtună
                                   g          A
/: Că-n mâna Lui e sorţul meu
                       d          A   d
De-i vreme rea sau bună. : /

                      g                           d               A                   d
R: /: Să fie noaptea cât de grea Inima mea îţi va cânta
               g                 d                  A                             d
Lui Isus eu mă voi ruga Să-mi dea puteri în ziua rea. : /


2. Eu mă încred în Domnul meu La uşă când îmi bate
/: Satan cu-ameninţarea sa Isus de el mă scapă. : /

3. Eu mă încred în Domnul meu Credinţa când mi-o-ncearcă
 /: A lumii valuri tot mereu Cercând să mi-o slăbească. : /

4. Eu mă încred în Domnul meu Când inima-i zdrobită
/: Doar El mi-o ştie mângâia Şi-mi dă iar biruinţă. : /

5. Eu mă încred în Domnul meu Şi-n harul ce mă ţine
/: Când acest har se va sfârşi Mă va lua la Sine. : /


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu