Ma-ncred in El orice s-ar intampla - Speranta - Acorduri


G                           Am
Mă-ncred în El, orice s-ar întâmpla
                           D                 G
Pe drumul meu sau în viaţa mea,
                 C      /Am
Fie ce-o fi, în orice zi,
         G    C    D   G
Cerescul Tată m-a călăuzi

              D                   G
/:Mă-ncred în El, El ştie soarta mea
           Em      A            D/7
Pe stâncă sus, sau în adânc de văi,
          G             C  /Am
Lovit de val,  ajung la mal,
         D        Am  D  G
Cerescul Tată m-a călăuzi:/


Mă-ncred în El, oriunde aş fi dus
Chiar în cuptor de foc de aş fi pus,
În suferinţi sau bucurii
Cerescul Tată m-a călăuzi.

Mă-ncred în El, chiar şi când nu-nţeleg,
Eu voia Lui întotdeaun-aleg,
Căci doar aşa în slava Sa,
Cerescul Tată m-a călăuzi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu