Nimic nu-i prea greu pentru El - Andreea Cruceanu - Acorduri


Capo 4 - C#M

          Am             G         Am
R:    /:Nimic nu-i prea greu pentru El
         Am             G         Am
      Nimic nu-i prea greu pentru El
            Dm                      Am
      Dacă ceri prin credinţă, crezi în biruinţă
         G                        C
      Nimic nu-i prea greu pentru El,
                 Dm                  Am
      Crezi în braţul Său tare, în a Sa splendoare
         F              G         Am
      Nimic nu-i prea greu pentru El.:/


              Am       
1. El cheamă zorii să vină, aduce lumină
       G         
   Şi norii alungă de vrea,
       Am
   Cu pacea-I senină, cu vocea-I divină
         G
   Porunceşte furtunii să stea,
            Dm                  Am
   Pătrunde unde-i durerea şi cheamă puterea
       F       E    Am
   S-ajungă în inima ta.


2. Prin toate-ţi şopteşte: „Isus te iubeste!”
   Primeste-L azi în viaţa ta!
   Orice rău te-amăgesteşte, te nelinişteşte
   Spune "Domnul e stânca mea",
   Lasă boli sau necazuri
   Isus le veghează
   Căci toate stau pe palma Sa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu