Nu te teme - Ramona Condor - Acorduri




G                           Em                D
Nu te teme Domnul e de partea ta
         Am D                              G
Nu te teme nicicând nu te va lăsa
           Em                     G        D
Ai credință când valul este furios 
          C                    Em                D
Te așează pe stânca tare ce-I Hristos


               G                               Em            
Prin Golgota am primit noi puteri și-un nou avant
                 C                      D      Em         D
Când am fost abandonat brațul  Lui m-a ridicat
           G                                 Em
Am găsit prin orice greu, adăpost la pieptul Său
            C                                  Am            D
Acum sunt victorios căci m-a întărit Hristos

Te încrede în brațul tare-al Domnului
Te încrede ân prmisiunile Lui
Biruință în numele Isus primești
Prin credință orice obstacol depășești

Să ai pace chiar când te aflii în necaz
Să ai pace când lacrimile-ți curg pe-obraz
Nu te teme căci ești copil din Dumnezeu
Nu te teme El lângă tin’ va fi mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu