O ce simtire L-am pe Isus - Acorduri


Capo 2 - LaM

G                b       C                G
O, ce simtire, 'L-am pe Isus!
                e   D              G
Asta ma face asa voios,
G                      b          C              G
Ca sunt mostean al cerului 'nalt
                 a    D              G
Si mântuire ca am aflat.

  G                              C              G
/:În veci cânta-voi ca-s fericit.
                      a  C  D
Acum prin Isus sunt mântuit.
              G             C                G
În veci aceasta voi cânta eu,
                 a  D                  G
Laud pe Isus, ca e al meu.:/


Inima mea cu bucurie
Cu Isus una vrea sa fie.
Pacea-I în mine locuieste,
Harul Lui ma înveseleste.

Ce fericire, pace sfânta,
Pe bratele Lui am odihna!
A sti e bine, o stiu si eu:
Isus, viata-mi, este al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu