Sa-ti ramana intotdeauna - Acorduri - Speranta si prietenii - cantari vechi


     a                                     C
1. Sa-ti rămâna întotdeauna
d            G                C/E
Amintirile frumoase
a                                  F
Ce-ți vor strânge-n suflet pace
C                     E           a
Și clipe mai bucuroase

      C                                 G                           C
R: Cu Domnul mi-a ramas  Al dimineți ceas
        G                                                             C
Cu Domnul mi-a ramas  Și clipele de-amiaz
C                                  G              E                   a
Cu Domnul mi-a ramas  Și-al serii tainic ceas
       F                                E                                a
În Domnul mi-am pastrat Tot harul minunat

2. Să-ti ramână întotdeauna
Dulce al rugii ceas fierbinte
Numai El păstrava-se-va
Rugaciunii tale sfinte

3. Să-ti rămâna întotdeauna
Amintirile iubirii
Ce-ți pastreaza floarea vietii
Si petala pregatirii

4. Rasplatirile-s la Domnul
Numai El în orice ceas
Iar din rugaciuni si fapte
Perla sfanta de pe-obraz

5. Si atunci tu vei vedea
Cat de scump al rugii ceas
Fosta pe pamantu-acesta
Chiar la greu si la necaz



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu