Ridica-ti astazi privirea - Acorduri

Am                 G
Ridica-ti astazi privirea
                    Am
Cel ce privesti la pamant
C                      G
Multumeste-I celui ce face
                     Am
Sa rodeasca al Sau pamant

            F             G
Caci tot ce ai in viata aceasta
                    Am
Este darul lui Dumnezeu
      C              G
Multumeste-I cu bucurie
                    Am
Caci El conduce destinul tau

2. Ridică-ţi astăzi privirea,
Om fără de Dumnezeu
Priveşte-n jurul tău natura,
Descoperă stăpânul său
R2: Căci din tot ce-n viaţă cauţi,
De nu-L cauţi pe Dumnezeu
Cât mai trăieşti, te-ndemn cu iubire,
Să-ţi mântuieşti sufletul tău

3. Să ne ridicăm privirea,
Să nu mai privim în jos
La plăcerile de-o clipă,
La pământu-ntunecos
R3: Căci la sfârşitul vieţii noastre
Vom sta-naintea lui Dumnezeu
Dacă umblăm în lumină,
Vom fi cu Domnul în Cerul Său.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu