Voia Ta (Invata-ma sa-nfaptuiesc) - Acorduri



    d                               
1. Invata-ma sa faptuiesc,
        g                     A
O, Doamne, voia Ta mereu,
 d                           
Sa nu pot altfel sa traiesc,
           g                  A         d
De-ar fi sa piara trupul meu!

            d                    g                         C              F 
Ref /: Voia Ta, voia Ta, Doamne-n veci voia Ta
            g                 C                 A          d 
Sa ma umple deplin pentru Tine, Amin! :/

2. Caci voia Ta e tot ce-i bun si azi,
Si azi, si maine, si in veac.
Ajuta-mi ei sa ma supun,
Sa pot sa-ti fiu oricand pe plac!

3. Tu ai, prin Duhul Tau Cel Sfant,
Nebanuite, sfinte cai
Sa ma inveti, pe-acest pamant,
 Vointa Ta si pasii Tai!

4. Aceasta-i rugaciunea mea:
Spre Tine, necurmat mi-o-ndrept
Si orice-mprejurare grea
Sa-mi poarte voia Ta, in piept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu