O cantare de marire am in inima mereu - Acorduri

C                                     F                          G
O cantare de marire am in inima mereu
                  F                       G              C
De cand L-am aflat pe Isus la Calvar.
El mi-a dat odihna sfanta, pace sufletului meu
Si sunt liber, fericit prin al Sau har.

           F                                   C   a
/: Inima mea canta azi cantarea
           d           G              C
Plina de nespuse bucurii;
                  F                            C    a
Mai frumos nici ingerii nu canta
         G                             C
Ca acei din valea plangerii. :/

Cat de mult doream sa aflu drumul cel adevarat,
Cineva sa-mi ia pacatul dureros!
Am aflat ca El osanda la Golgota a purtat
Si-am venit atunci la cruce bucuros.

Cata frica si-ntuneric pe cararea mea erau,
Cand umblam ratacitor fara Isus!
Am adus la El povara, si de-atunci in viata mea
Bucuria si lumina au patruns.

Merg spre Casa unde vesnic, fericire voi gusta,
In eternal fericitul meu palat;
Fata-n fata in marire pe Isus Il voi vedea
Si cu sfinti-I voi da slava, ne'ncetat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu