Prin atatea valuri grele ce am trecut - Acorduri

D            e           D
Prin atâtea valuri grele ce am trecut
D           e                    D
Numai Tu Isuse Doamne mi-ai fost scut
           G
/: Când ziceam că sunt pierdut
     D
Tu Isuse mi-ai fost scut
        G                        D
Şi din toate numai Tu mi-ai izbavit. :/

Când furtuna a bătut în jurul meu
Tu-ai venit şi Te-ai luptat în locul meu
/: Valurile le-ai mustrat
Pe mine m-ai ridicat
Azi Îţi cânt căci pân’ aici mi-ai ajutat. :/

Rana mea era Isuse asa de  grea
Şi ziceam ca să resist nu voi putea
/: Tu atunci ulei mi-ai pus
Ochii mei scaldati de plâns
Au putut să vadă strălucirea Ta. :/

Ştiu Isuse ca acolo-n tara Ta
Mângâierea ce-am dorit voi căpăta
/: Tu-mi vei şterge lacrima
Şi-mi vei da cununa Ta
Dacă aicea lupta bună voi lupta. :/

Fiecare avem aicea de luptat
Lacrimile curg suvoi neîncetat
/: Iată vine-al nost’ Isus
Să ne ducă-n ceruri sus
Si-om uita c-am fost cândva pe-acest pământ. :/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu