La ce-mi foloseste viata - Adriana Stoica - Acorduri

 

A                                            D                       A

La ce-mi foloseste viata fara Tine Doamne Sfant

                   E                                    D      E            A

De n-am trairea si sfintirea de nu traiesc asa cum cant?

A                                                        D                  A

Ce mi-ar folosi cantarea sa n-am in ea o scump Isus

B      E                     A                 D    E               A

Undelemnul si nici sarea sa fiu plin de Duhul Sfant?


                     D                                         E          A

Ref 1 /:Fara Tine toate-s moarte si viata nu-i un cant

F#m                 E                     D         E                A      

Daca nu stam langa Isus toate sunt ca pleava-n vant:/


Recunosc sunt plin de gresuri, deseori ma vad infrant.

Cer indurare de la Tine mai departe vreau sa-ti cant!

Indeparteaza de la mine tot ce nu-i pe placul Tau

Umplema de Duhul Sfant sa te laud Doamne Sfant


Doamne stiu nu-i cu putinta sa traiesc far’ sa gresesc

Dar eu stiu Doamne Isuse de ma rog ai sa ma ierti

Tu esti plin de bunatate si pe Cruce ai strigat 

Pentru toate ce-au facut “iarta-i ca nu stiu ce fac!”


Ref2 /:Fara Tine nu-i viata fara Tine nu-s nimic

Astazi ma caiesc Isuse iarta-mi tot ce am gresit:/

ref1





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu