N-am cuvinte Doamne indeajuns - Speranta - Acorduri

 A                       ​D  
N-am cuvinte Doamne îndeajuns
         ​A​                         ​E  
Să îţi mulţumesc pentru ce mi-ai dat,
         ​D​                      ​A  
Să Îţi mulţumesc pentru harul Tău
             ​B​         ​E  
Ce-n viaţa mea L-ai arătat.
         ​D​                      ​A  
Să Îţi mulţumesc pentru harul Tău
             ​E​          ​A  
Ce-n viaţa mea L-ai arătat.
      f#             c# 
Tot aurul din lume de-aş avea
       ​D​                ​A  
Nu e deajuns ca să Te răsplătesc.
    f#                  c# 
Şi înc-o viaţă Doamne de-aş avea, 
   ​D​                           ​E  
Nu mi-ar ajunge ca să-Ţi mulţumesc. (refren 2x) 

 Refren:
        ​A​            ​E  
Mi-ai dat un dar minunat
     ​D​         ​E​            ​A  
Ce niciodată nu l-aş fii visat.
                     ​E  
Mi-ai dat un dar minunat
     ​D​         ​E​            ​A 
 Ce niciodată n-aş fii meritat. 

 2. De nu Te-ai fi gândit la mine, 
Aş fi fost o umbră pe pământ,
 /:Aş fi fost o floare ofilită, 
Aş fi fost un praf purtat de vânt.:/ 
Ce-aş putea să-ţi dăruiesc, o, Doamne, 
Când cerul şi pământul este-al Tău? 
Ce-aş putea să-ţi dăruiesc, o, Doamne? 
Doar inima din pieptul meu.  

 [Bridge]
   f#        ​D  
Îţi mulţumesc, Te preamăresc 
        ​E​      A/(F#) 
Şi vreau să şti că Te iubesc. 

(refren 2x) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu