Isuse iti multumesc si te slavesc - Acorduri

 D                             G          D 
Cu un singur cuvânt Tu, prin Duhul Tău Sfânt
          A                  E 
Ai schimbat pasul meu pe pământ
 D                            G        D 
Drumul mi-ai netezit Viaţa mi-ai ocrotit
         ​Bm​        A          D 
Fiindcă Tu mai întâi m-ai iubit 
 
 
         ​D​             G         D 
/:Isuse, Îţi mulţumesc Și Te slăvesc
           Bm      A        E 
Tot ce-Ţi dau e atât de puţin
             ​D​            G         D 
Mi-e dor să Te întâlnesc Să Te privesc
           Bm          A         D 
Și să-Ţi spun cât de mult Te iubesc:/ 

 Am văzut deseori Prin furtună si ploi 
Braţul Tău către mine întins 
Ai cuprins gândul meu Ai mustrat valul greu 
Și-am putut să rămân linistit 

 Am văzut deseori Cum pe răni care dor 
Ai turnat din uleiul divin 
Cu un singur cuvânt Pe cel rău l-ai înfrânt 
Și mi-ai dat iar putere să-Ţi cânt 

 Am văzut deseori Prin mulţimea de nori
Braţul Tău către mine întins
Piedici multe-am trecut 
 Fiindcă Tu mi-ai fost scut Și în harul Tău sfânt m-ai ţinut  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu