Ma aflam pe a mea carare - Acoruri

D                             G          
Ma aflam pe-a mea carare in moarte si-n pacat
 D                            A
Cand l-am vazut pe Acela ce viata mi-a schimbat
D                         G
El m-a chemat pe nume de mana El m-a luat
D                       G      A             D  
Si i-am simtit prezenta Sa de-acuma sunt salvat



     D                        G
  Nu mai privesc napoi pe drum suntem doar doi
        D                    A  
  Si cat de greu ar fi cu mine-i zi de zi
     D                         G
  Ma poarta-n bratul Sau sa fiu pazit de rau
     D                     G      A           D
  El e al meu iar eu al Sau El este Domnul meu

Povara de pacate ce greu m-a apasat
Eu i-am dat-o lui Isus El m-a eliberat
Mi-a spus ca ma iubeste ca m-a rascumparat
Si pentru vina mea cea grea El viata Lui si-a dat

Cand trec prin incercare cu mine e mereu
Imi intareste pasi chiar daca drumu-i greu
Pazit eu sunt de Domnul al meu Ocrotitor
De aceea eu ii cant voios ca am mantuitor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu