Te-am vazut candva - Nicoleta Adascalului - Acorduri

G
Te-am vazut candva purtai crucea grea
      d            C
Erai trist si parasit
C                 Cm     G        A              D
Si n-am inteles Isuse iubit caci pentru mine ai venit
G
Cand in palma ta cuiu-adanc intra
        E              a
Eu am plans si-am suferit
         C       G                        a              D
Dar n-am inteles Isuse iubit caci pentru mine Te-ai jertfit



         C                 G
  Dar Tu ai venit o Doamne ca sa patimesti
      a                         D
  Cerul Sfant lasat-ai sa ma mantuiesti
     G                   C     G      C        G
  Cum as putea sa-ti rasplatesc O Mielule ceresc
            a             e                   A      D
  Pentru ca sus pe Calvar irtare Tu mi-ai dat in dar
                       C      G               C           G
  In viata aceasta n-as putea sa-ti rasplatesc iubirea Ta
                 a         e                   A    D
  Dar sa-ti arat dragostea iti dau in dar inima mea
     D      G          C G  C   D  G
  Inima mea     Sa fie-nveci a Ta

Te-am vazut candva sus pe Golgota
Pe o cruce tintuit
Si n-am inteles Isuse iubit caci pentru mine ai suferit
Cand in coasta Ta sulita intra
Si-ai strigat s-a ispravit
Privind sus la cruce spre Tine Isus
Ai vrut sa-nteleg cat m-ai iubit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu