Iata ce sunt - Ramona Condor - Acorduri

Refren
A                                 b
Iată ce sunt, iată ce am,
E                           E7              A E
Rege sunt, mă trag din Avraam
                     A                    b
Şi prin Hristos cel răstignit
E                             E7                A
Viaţa nouă-n dar eu am primit.


A                                              b
Binecuvântări mă înconjoară
D                        E           A   E
Legea Sa cea sfântă o iubesc
A                                        b
Cresc în a lui Isus cunoştinţă
D                       E                 A  E
Şi-n Cuvântul lui dumnezeesc

Binecuvântat sunt în cetate
Tot ce eu ating este sfinţit
În credinţă sunt în sănătate
Domnul Dumnezeu m-a-mbogăţit

Binecuvântări sus mă aşteaptă
Cerul pentru mine-i pregătit
Un locaş eu ştiu că am în slavă
Cu cântări voi fi acol´ primit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu