Cine altul de cat Isus - Speranta si Prietenii - Acorduri

    G                    C
1.Cine altul decat Isus
D                   G
Poate fericirea da?
G                             C
Bun, milos si scump e Isus,
D                           G
El pe veci e partea mea.

      G       D    e           B  C      A
R: Tot ce sufletu-mi tresalta e Isus,
                D
Ce m-a salvat!
G                            C
El din zeci de mii ramane
D                               G
Cel mai scump si minunat.

2.Ce mareata e-ndurarea
Haru Lui de necuprins!
Mai adanca decat marea,
Trece peste ceru-ntins.

3.Ce salvare minunata
Pentru noi a pregatit!
De pacatele murdare
Hainele ni le-a albit.

4.Orice grija, cat de mare,
Mana Lui o valua;
Langa El eu am salvare;
El e totul-viata mea.

5.Langa raul vietii-n ceruri
Cand voi sta incoronat,
Voi canta si eu cu sfintii
Slava, slava ne-ncetat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu