Omulte trecut-au de atunci milenii - Adriana Stoica - Acorduri

Fm                                                 A#m                      Fm
Omule! o Trecut-au de-atunci milenii pe-aripa vremii
                                  C                                Fm
De cand, intr-o gradina ce Eden se numea,
                        A#m                                              Fm
/: Ti-am semanat samanta, te-am binecuvantat
                              C                                   Fm
Faptura mainii Mele, cu un chip minunat.:/


    A#m                               Fm
Omule! Ce-ai facut, omule?
           C                                    F/Bbm/F
Mi-ai luat, in desert, Numele!...
Fm     A#m                               Fm
Dar, omule! Ce-ai facut, omule?
             C                               Fm
Mi-ai luat, in desert, Numele!...

Iubirea Mea cea mare cu rau mi-ai rasplatit
Si suferinta grea tu ai nesocotit;
/:N-am sa mai vin nicicand sa mai bat la usa ta,
Dar am sa vin odata si-atunci te-oi intreba:/
Omule candva sit u vei trece, si in pamantul rece
Din nou te vei intoarce, nimic nu mai poti face
/:De acolo te-am luat cand viata eu ti-am dat
Dar nu M-ai ascultat si-atunci te-am alungat


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu