Doar cu Tine voi birui - Speranta - Acorduri


G                       C
Doar cu Tine voi birui
e        D                                     G
Orice primejdii si-ncercari de vor veni
G                            C
In zi cu soare sau furtuna
                  e            D           G
Orice ar fi vreau sa pasim impreuna

                           C                              G
Mereu langa Tine sa stau Domnul meu
                      D                                    G
Clipa de clipa pas cu pas la bine si greu
                          C                          G
Aproape de Tine o Doamne voi sta
                               D                                          G
Esti ce am mai scump cel mai depret esti viata mea
Lângă Tine veşnic voi sta
Prin câmp cu flori, sau prin pustiu de voi umbla
De drumul e neted sau greoi
Vreau să păşim doar amândoi
ref x2 pauza
Aproape de Tine, inima-mi cântă
La pieptul Tău am odihnă şi pace sfântă
Când voi ajunge în Ţara Ta
Vreau să mă ţin de mâna Ta !
Ref x2
Estei Cel mai scump, esti viata mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu