Sapat in palmele Tale - Speranta - Acorduri


F                                                     a
Cand eu am aruncat cu pietre Tu din painea Ta mi-ai dat
F                                                   D
Cand rani adanci Ti-am facut Tu m-ai vindecat
         F                             C/a              
Ce dragoste, ce dragoste
                G                            F           C       G    C
Cand la Golgota m-ai primit cu mainile-ntinse

                            G                       C
  Sunt sapat in palmele tale
             G                            C
  La Golgota am primit iertare
                                   a                       G C                             a
  / :Pacatul meu Te-a rastignit Vina mea Te-a biciuit
                         F     G           C
  Iar Tu pe cruce cu dragoste m-ai primit:/
Cand eu ti-am adus rusine, Tu m-ai infiat
Cand eu Te-am dat la moarte, Doamne viata mi-ai dat
Ce dragoste ce dragoste
Cand la Golgota m-ai primit cu mainile-ntinse
  Sunt sapat in palmele Tale
  La Golgota am primit iertare
  / :Pacatul meu Te-a condamnat, Funtea cu spini Ti-a-nsangerat
  Iar Tu pe cruce, cu dragoste m-ai iertat:/
Cand eu Ti-am dat otet si fiere Apa Vie mi-ai daruit
Cand spatele Ti-am intors, chiar si atunci m-ai primit
Ce dragoste ce dragoste
Cand la Golgota m-ai primit cu mainile-ntinse
  Sunt sapat in palmele Tale
  La Golgota am primit iertare
  / : Pacatul meu Te-a lovit vina mea Te-a ranit
  Iar Tu pe cruce din dragoste Te-ai jertfi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu