Mai un munte - Elim Harmony - Acorduri


D                                            A
R: Mai un munte, mai un drum
          D7                                       G
Trec prin apă, şi-apoi am s-ajung
            D                           A
Mai o vale, am de trecut
            G                                      D
Până mă vei muta în casă mea



    D             A                                      D
1. În vremuri sumbre m-ai veselit
  D                                A                                     D
Chiar dacă toţi se clatină, Tu nu te schimbi
 D                              G                         D/B
Zilele-s tot mai grele, dar nu renunţ
         E                                                 A
Căci Tu mă conduci spre casa mea

2. Numai Tu, Isus, eşti pacea mea
Tu mă ridici când sunt căzut
Când alţii mă uită, rămâi credincios
Aştept s-ajung la destinaţie, sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu